struts-user mailing list archives

From Sachin Lale <sachin.l...@krishagni.com>
Subject Re: Upgrading Struts 1.1 to Struts 2 with tiles
Date Fri, 27 May 2011 14:34:43 GMT
I solve this problem by creatig duplicate tiles.xml (tiles 2
configuration) which will be used by Struts2 and the other tiles-defs by
struts1. The other change i have to made is to duplicate my layout.jsp
for tiles 2. And then every thing is working fine.

On 24-05-2011 23:29, Sachin Lale wrote:
> [...]
> to loose the current flow of struts 1.1 (using TilesPlugin) and also
> Struts2 to work using old tiles definition. I am using tile 2.2.2 and
> followed the instructions given on
> http://tiles.apache.org/framework/migration/configuration.html#Reusing_old_Tiles_configuration_files

> got NullPointerException
> org.apache.tiles.definition.dao.CachingLocaleUrlDefinitionDAO.loadDefinitionsFromURLs.

> So i rename my my tiles-defs.xml fiel to tiles.xml and got the same
> exception as given below.
> org.apache.tiles.impl.InvalidTemplateException: Cannot render a null template

prévu, nous te demandons avec bonté que pour satisfaire informez l'expéditeur. N'importe
quelle diffusion non autorisée ou la copie de ceci est interdite. Ce message sert à l'information
seulement et n'aura pas n'importe quel effet légalement obligatoire. Étant donné que les
email peuvent facilement être sujets à la manipulation, nous ne pouvons accepter aucune
responsabilité pour le contenu fourni.