struts-user mailing list archives

From Sachin Lale <sachin.l...@krishagni.com>
Subject Re: Upgrading Struts 1.1 to Struts 2 with tiles
Date Tue, 24 May 2011 17:59:47 GMT
Hi,
I might not understand what null definition means. Also i don't want to
loose the current flow of struts 1.1 (using TilesPlugin) and also
Struts2 to work using old tiles definition. I am using tile 2.2.2 and
followed the instructions given on
http://tiles.apache.org/framework/migration/configuration.html#Reusing_old_Tiles_configuration_files

got NullPointerException
org.apache.tiles.definition.dao.CachingLocaleUrlDefinitionDAO.loadDefinitionsFromURLs.
So i rename my my tiles-defs.xml fiel to tiles.xml and got the same
exception as given below.

org.apache.tiles.impl.InvalidTemplateException: Cannot render a null template

Thanks for help.

Best regards,
Sachin

On 24-05-2011 00:12, Martin Gainty wrote:
> [...]
> felelöség nem terhelhet ezen üzenet tartalma miatt.
>
> Diese Nachricht ist vertraulich. Sollten Sie nicht der vorgesehene
> Empfaenger sein, so bitten wir hoeflich um eine Mitteilung. Jede
> unbefugte Weiterleitung oder Fertigung einer Kopie ist unzulaessig.
> Diese Nachricht dient lediglich dem Austausch von Informationen und
> entfaltet keine rechtliche Bindungswirkung. Aufgrund der leichten
> Manipulierbarkeit von E-Mails koennen wir keine Haftung fuer den
> Inhalt uebernehmen.
> Ce message est confidentiel et peut être privilégié. Si vous n'êtes pas le destinataire
prévu, nous te demandons avec bonté que pour satisfaire informez l'expéditeur. N'importe
quelle diffusion non autorisée ou la copie de ceci est interdite. Ce message sert à l'information
seulement et n'aura pas n'importe quel effet légalement obligatoire. Étant donné que les
email peuvent facilement être sujets à la manipulation, nous ne pouvons accepter aucune
responsabilité pour le contenu fourni.