openoffice-users mailing list archives

From Hagar Delest <hagar.del...@laposte.net>
Subject Re: précision
Date Thu, 10 Apr 2014 18:52:02 GMT
Bonjour,

Pas grand chose à faire. S'il n'y a pas eu de récupération automatique, c'est que les fichiers
temporaires ont été supprimés.

Merci d'écrire en anglais, la liste users est anglophone. Il y a un forum francophone si
nécessaire : https://forum.openoffice.org/fr/forum/ .

As a courtesy I have sent a copy of this reply to you as well as to the mailing list. Do Not
reply to me personally but just to the list at <users@openoffice.apache.org> - replies
to my personal email address will be ignored.

Since you are not subscribed to this list you may not see all the replies to your query.
To subscribe Apache OpenOffice mailing lists go to
http://openoffice.apache.org/mailing-lists.html
NB: this is more a message for the users mailing list than for the devs.

For user support you can also use The OpenOffice.org Community Forum
https://forum.openoffice.org/en/forum/

Regards,
Hagar

Le 05/04/2014 14:54, jeremyborgel@free.fr a écrit :

> bonjour, j'ai une question à vous poser :j'étais en train de rédiger un texte sur
open office writer, mais le fichier s'est brusquement fermé. Quand j'ai essayé de le réouvrir,
il n'avait pas sauvegardé mon écrit