openmeetings-user mailing list archives

Site index · List index
From Alexei Fedotov <alexei.fedo...@gmail.com>
Subject Re: Openmeetings
Date Thu, 14 Feb 2013 10:39:26 GMT
One note concerning fps - fps goes down starting at 640x480 resolution. It,
possible to have >15 fps when using 320x200 resolution.

There are reports about better fps with 640x480 resolution, yet I never
seen them with my own eyes.
12.02.2013 12:00 пользователь "Maxim Solodovnik" <solomax666@gmail.com>
написал:

> следующий 3.0, постараемся с ним не курить

А под следующим
ждать еще не скоро?

сворачивания есть
это будет только в следующем