manifoldcf-user mailing list archives

From Marcin Goss <marcin.g...@findwise.com>
Subject RE: Derby DB up-to-date?
Date Mon, 04 Jun 2012 10:20:57 GMT
This is all I've got. I am sorry for the polish fragments, I can't seem to change it anywhere.
Anyway, hopefully you should be able to get all the information you need.

ERROR 2012-06-04 11:22:25,449 (Worker thread '42') - Worker thread aborting and restarting
due to database connection reset: Database exception: Exception doing query: Instrukcja została
przerwana, ponieważ mogła spowodować powstanie duplikatu wartości klucza w regule ograniczającej
klucz unikalny lub podstawowy albo w unikalnym indeksie identyfikowanym przez obiekt 'C1338469165883'
zdefiniowany dla 'EVENTS'.
org.apache.manifoldcf.core.interfaces.ManifoldCFException: Database exception: Exception doing
query: Instrukcja została przerwana, ponieważ mogła spowodować powstanie duplikatu wartości
klucza w regule ograniczającej klucz unikalny lub podstawowy albo w unikalnym indeksie identyfikowanym
przez obiekt 'C1338469165883' zdefiniowany dla 'EVENTS'.
	at org.apache.manifoldcf.core.database.Database.executeViaThread(Database.java:680)
	at org.apache.manifoldcf.core.database.Database.executeUncachedQuery(Database.java:726)
	at org.apache.manifoldcf.core.database.Database$QueryCacheExecutor.create(Database.java:1393)
	at org.apache.manifoldcf.core.cachemanager.CacheManager.findObjectsAndExecute(CacheManager.java:144)
	at org.apache.manifoldcf.core.database.Database.executeQuery(Database.java:185)
	at org.apache.manifoldcf.core.database.DBInterfaceDerby.performModification(DBInterfaceDerby.java:831)
	at org.apache.manifoldcf.core.database.DBInterfaceDerby.performInsert(DBInterfaceDerby.java:222)
	at org.apache.manifoldcf.core.database.BaseTable.performInsert(BaseTable.java:68)
	at org.apache.manifoldcf.crawler.jobs.EventManager.createEvent(EventManager.java:123)
	at org.apache.manifoldcf.crawler.jobs.JobManager.beginEventSequence(JobManager.java:4217)
	at org.apache.manifoldcf.crawler.system.WorkerThread$VersionActivity.beginEventSequence(WorkerThread.java:1236)
	at org.apache.manifoldcf.crawler.connectors.webcrawler.WebcrawlerConnector.lookupIPAddress(WebcrawlerConnector.java:4737)
	at org.apache.manifoldcf.crawler.connectors.webcrawler.WebcrawlerConnector.getDocumentVersions(WebcrawlerConnector.java:634)
	at org.apache.manifoldcf.crawler.system.WorkerThread.run(WorkerThread.java:318)
Caused by: java.sql.SQLIntegrityConstraintViolationException: Instrukcja została przerwana,
ponieważ mogła spowodować powstanie duplikatu wartości klucza w regule ograniczającej
klucz unikalny lub podstawowy albo w unikalnym indeksie identyfikowanym przez obiekt 'C1338469165883'
zdefiniowany dla 'EVENTS'.
	at org.apache.derby.impl.jdbc.SQLExceptionFactory40.getSQLException(Unknown Source)
	at org.apache.derby.impl.jdbc.Util.generateCsSQLException(Unknown Source)
	at org.apache.derby.impl.jdbc.TransactionResourceImpl.wrapInSQLException(Unknown Source)
	at org.apache.derby.impl.jdbc.TransactionResourceImpl.handleException(Unknown Source)
	at org.apache.derby.impl.jdbc.EmbedConnection.handleException(Unknown Source)
	at org.apache.derby.impl.jdbc.ConnectionChild.handleException(Unknown Source)
	at org.apache.derby.impl.jdbc.EmbedStatement.executeStatement(Unknown Source)
	at org.apache.derby.impl.jdbc.EmbedPreparedStatement.executeStatement(Unknown Source)
	at org.apache.derby.impl.jdbc.EmbedPreparedStatement.executeUpdate(Unknown Source)
	at org.apache.manifoldcf.core.database.Database.execute(Database.java:839)
	at org.apache.manifoldcf.core.database.Database$ExecuteQueryThread.run(Database.java:640)
Caused by: java.sql.SQLException: Instrukcja została przerwana, ponieważ mogła spowodować
powstanie duplikatu wartości klucza w regule ograniczającej klucz unikalny lub podstawowy
albo w unikalnym indeksie identyfikowanym przez obiekt 'C1338469165883' zdefiniowany dla 'EVENTS'.
	at org.apache.derby.impl.jdbc.SQLExceptionFactory.getSQLException(Unknown Source)
	at org.apache.derby.impl.jdbc.SQLExceptionFactory40.wrapArgsForTransportAcrossDRDA(Unknown
Source)
	... 11 more
Caused by: ERROR 23505: Instrukcja została przerwana, ponieważ mogła spowodować powstanie
duplikatu wartości klucza w regule ograniczającej klucz unikalny lub podstawowy albo w unikalnym
indeksie identyfikowanym przez obiekt 'C1338469165883' zdefiniowany dla 'EVENTS'.
	at org.apache.derby.iapi.error.StandardException.newException(Unknown Source)
	at org.apache.derby.impl.sql.execute.IndexChanger.insertAndCheckDups(Unknown Source)
	at org.apache.derby.impl.sql.execute.IndexChanger.doInsert(Unknown Source)
	at org.apache.derby.impl.sql.execute.IndexChanger.insert(Unknown Source)
	at org.apache.derby.impl.sql.execute.IndexSetChanger.insert(Unknown Source)
	at org.apache.derby.impl.sql.execute.RowChangerImpl.insertRow(Unknown Source)
	at org.apache.derby.impl.sql.execute.InsertResultSet.normalInsertCore(Unknown Source)
	at org.apache.derby.impl.sql.execute.InsertResultSet.open(Unknown Source)
	at org.apache.derby.impl.sql.GenericPreparedStatement.executeStmt(Unknown Source)
	at org.apache.derby.impl.sql.GenericPreparedStatement.execute(Unknown Source)
	... 5 more

/Marcin