incubator-ooo-dev mailing list archives

From Jörg Schmidt <joe...@j-m-schmidt.de>
Subject Re: Entry in the consultants directory
Date Wed, 17 Oct 2012 08:13:19 GMT
Hello,

> trainings and support for OpenOffice since 1995.

> They have to change the name to Apache OpenOffice (TM).

I dont see a problem.

The company offers support for OpenOffice since 1995 and not support for "Apache
OpenOffice TM".
Support for "Apache OpenOffice TM" the company offers *only* since 2011 (i think).

OK, we can write:

<description>
     in-put GbR has been offering consulting, migration, trainings and support for
OpenOffice.org since 1995.
    </ description>

but *incorrectly* is:

<description>
     in-put GbR has been offering consulting, migration, trainings and support for
Apache OpenOffice TM since 1995.
    </ description>

Greetings,
Jörg

P.S.
@Raphael, (sorry for german):

Ich habe diese Firma bereits gebeten ihre Webseite zu überarbeiten und sie haben
das *bereitwillig* getan.
Weißt Du wie unangenehm es ist offlist Firmen unsere überpenible
Rechtswahrnehmungspolitik zu erklären, wenn ich mir (stellvertretend für uns alle
hier) anhören muß das nicht einmal kommerzielle Rechtsinhaber solchen Zeck treiben
wie wir.