incubator-ooo-dev mailing list archives

From "F C. Costero" <fjcc.apa...@gmail.com>
Subject Re: Dudas..
Date Tue, 14 Feb 2012 14:50:18 GMT
La versión mas reciente de OpenOffice.org es la 3.3. Hay versiones 3.4
y 3.5 de LibreOffice, pero es un producto distinto.  Si quiere hacer
preguntas sobre sus problemas especificas, hay un foro en español:
http://user.services.openoffice.org/es/forum/index.php. Aquí usamos
solamente inglés.

I hope my Spanish version says:
The most recent version of OpenOffice.org is 3.3. There are vesrions
3.4 and 3.5 of LibreOffice, but that is a different product. If you
want to ask questions about our specific problems, there is a Spanish
forum: http://user.services.openoffice.org/es/forum/index.php. We only
use English here.

Francis