From Henning <henn...@h-quadrat.com>
Subject Re: Ist es sinnvoll?
Date Wed, 18 Sep 2002 12:50:17 GMT
document-root setzen, weil leicht und schnell. vhosts sind insbesondere
wenn du z.b. einen router mit automatischer ip-vergabe (DCHP) etc hast
doch recht aufwendig. kannst ja ggf. für einzelne bereiche auch aliase
definieren.

gruss,

henning

--
the mind is sexy; the soul is sexier.

henning@h-quadrat.com

"The path of the  righteous man is beset on all sides with the
iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed
is he who in the name  of charity and good will  shepherds the
weak  through  the valley  of  darkness,  for  he is truly his
brother's  keeper and the finder of lost children.  And I will
strike down upon those with  great vengeance  and with furious
anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And
you   will   know   that    my   name   is   the   Lord   when
I        lay        my       vengeance       upon       thee."