hc-httpclient-users mailing list archives

From Oleg Kalnichevski <ol...@apache.org>
Subject RE: HttpConnection.flushRequestOutputStream() sometimes lasts too long
Date Tue, 28 Oct 2008 19:50:12 GMT
On Mon, 2008-10-27 at 09:24 +0100, Furmaniak Christophe wrote:

> Ok, thanks.
>
> Could you just confirm that the HttpConnection.flushRequestOutputStream() stuff happens
when the request is sent to the remote server (and that it's not related to the response reading)?

I confirm that

Oleg

> christophe
>

> Ce message et les pièces jointes sont confidentiels et réservés à l'usage exclusif
de ses destinataires. Il peut également être protégé par le secret professionnel. Si vous
recevez ce message par erreur, merci d'en avertir immédiatement l'expéditeur et de le détruire.
L'intégrité du message ne pouvant être assurée sur Internet, la responsabilité du groupe
Atos Origin ne pourra être recherchée quant au contenu de ce message. Bien que les meilleurs
efforts soient faits pour maintenir cette transmission exempte de tout virus, l'expéditeur
ne donne aucune garantie à cet égard et sa responsabilité ne saurait être recherchée
pour tout dommage résultant d'un virus transmis.

> This e-mail and the documents attached are confidential and intended solely for the addressee;
it may also be privileged. If you receive this e-mail in error, please notify the sender immediately
and destroy it. As its integrity cannot be secured on the Internet, the Atos Origin group
liability cannot be triggered for the message content. Although the sender endeavours to maintain
a computer virus-free network, the sender does not warrant that this transmission is virus-free
and will not be liable for any damages resulting from any virus transmitted.