cloudstack-marketing mailing list archives

Site index · List index
From John Weggeman <j...@dupaco.nl>
Subject RE: Talks on hypervisors for CloudStack on CCC EU ?
Date Fri, 20 Sep 2013 12:25:40 GMT
So that is affirmative? As in, we would be welcome to do so?

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag!

Met vriendelijke groet / Kind regards,

John Weggeman
Cloud Business Development
P.S. Citrix XenServer 6.2 inclusief Maintenance voor 1 jaar nu voor $ 199 in plaats van de
reguliere prijs van $500!

Dupaco Distribution B.V.

Zwarteweg 32, 3833 AL Leusden, The Netherlands
T: +31 (0)33 – 4948 888
F: +31 (0)33 – 4950 520
M: +31 (0)6 – 278 41413
E: john@dupaco.nl
I: www.dupaco.nl

Dupaco Seminars & Trainingen
Dupaco organiseert in samenwerking met haar leveranciers
verschillende seminars en trainingen om uw kennis van
deze productlijnen te vergroten. Inschrijven kan op  onze  website.

Get it Now ! Citrix CloudPlatform - 90 day Trial

Dupaco Distribution B.V. is al 28 jaar een True Value Add Distributeur van software in de
Nederlandse markt. Partners (Resellers, MSP’s, SI’s, Fullfillment) worden ondersteund
in zowel het pre(sales) traject als met training en consultancy. Producten die worden geleverd
zijn een mix van open source en Linux/Unix producten, naast een aanbod van producten in de
Microsoft omgevingen. Het huidige aanbod bestaat tevens uit een uitgebreid aanbod van Saas/Cloud
toepassingen, al dan niet van bestaande of nieuwe leveranciers.  (Meer informatie op: http://www.dupaco.nl/over-ons/)