axis-java-user mailing list archives

From Miguel Angel Iglesias <miguel.igles...@cellnpay.com.mx>
Subject Re: complex response in a response without a complex type
Date Tue, 11 Aug 2009 17:36:08 GMT
Hi, thanks a lot for your response, I already have a web service
successfully deployed, my actual problem is the one with the complex
type, I also use a javabean for the response, this is what I got as
response:

<ns:consultaResponse>
−
<return xsi:type="ax21:ConsultaResponse">
<estatus>XYZ</estatus>
<facturador>XYZ</facturador>
<fecha>XYZ</fecha>
<importe>XYZ</importe>
<referencia>XYZ</referencia>
<referencia1>XYZ</referencia1>
<referencia2>XYZ</referencia2>
<referencia3>XYZ</referencia3>
<referencia4>XYZ</referencia4>
<referencia5>XYZ</referencia5>
</return>
</ns:consultaResponse>

But according with the spec I must eliminate the <return
xsi:type="ax21:ConsultaResponse"> element, the response should be:

<ns:consultaResponse>
[...]

thats the real issue...

Disculpa que responda en inglés, pero temo que se molesten con nosotros
si armamos un hilo en español ;-)

greetings/saludos